h1

Αλλάζοντας την πραγματικότητα στο χώρο δουλειας μας!!! [προκήρυξη του (πρωτοβάθμιου) Σωμ. εργαζομένων στα Τ.Κ.Ε.]

 

Αλλάζοντας την πραγματικότητα στον χώρο

δουλειάς μας !!!

Η ιστορία…

Πριν από λίγα χρόνια, όταν ο ΟΤΕ, αποφάσισε να απολύσει εκατοντάδες εργαζόμενους που δούλευαν μέχρι τότε στα Τηλεφωνικά Κέντρα Εξυπηρέτησης και άρχισε να προσλαμβάνει φοιτητές, δηλαδή εμάς, με τους γνωστούς σε όλους μας όρους, οι μάνατζερ της εταιρίας θεώρησαν ότι βρήκαν την τέλεια λύση. Κατάφεραν να βρουν αναλώσιμους εργαζόμενους «μιας χρήσης», σχετικά μορφωμένους αλλά και πειθαρχημένους, χωρίς πολλές – πολλές απαιτήσεις («όποιου δεν του αρέσει να παραιτηθεί, περιμένουν τόσοι και τόσοι να δουλέψουν»), χωρίς ουσιαστικά εργασιακά δικαιώματα, χωρίς φωνή. Έτσι δουλεύαμε για λίγους μήνες και παίρναμε ένα μικρό εισόδημα, αναγκαίο για τους περισσότερους, μετά φεύγαμε, έμπαιναν οι επόμενοι και όλα κυλούσαν ήρεμα…

Ώσπου το καλοκαίρι, τα βαλτωμένα νερά άρχισαν να ταράζονται. Αρχίσαμε να θυμόμαστε και να συνειδητοποιούμε ότι είμαστε εργαζόμενοι, ότι έχουμε δικαιώματα. Αρχίσαμε να συζητάμε μεταξύ μας, να ψάχνουμε πράγματα, να ζητάμε όλα αυτά που τόσο καιρό δικαιούμασταν και μας έκρυβαν. Έτσι βρήκαμε ότι δικαιούμαστε κανονική άδεια και σπουδαστική άδεια, τις οποίες οι εκπρόσωποι της εταιρίας χρόνια τώρα κρύβουν λέγοντας ψέματα. Απαιτήσαμε αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, χωρίς ανούσιες απαγορεύσεις και προσβλητικές συμπεριφορές.

Ήρθαμε σε επαφή και ζητήσαμε τη στήριξη άλλων εργαζόμενων και σωματείων. Συναντηθήκαμε με τους εκπροσώπους της εταιρίας και παρά την αρνητική τους στάση («όποιου δεν του αρέσει κτλ κτλ»), αναγκάστηκαν να παραχωρήσουν τουλάχιστον τα αυτονόητα. Έτσι π.χ., μετά από χρόνια, δίνονται επιτέλους οι άδειες που νόμιμα δικαιούμαστε. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι έσπασε η σιωπή, ότι πολλοί από εμάς νιώθουμε πια λιγότερο μόνοι και λιγότερο φοβισμένοι απέναντι στην εργοδοσία, ότι μπορούμε να μιλάμε, να διεκδικούμε και να κερδίζουμε.

Μέσα από αυτή την κίνηση, ξεκίνησε και η πρωτοβουλία για να φτιάξουμε και ένα δικό μας σωματείο, ένα σωματείο που να συνενώνει όλους τους έκτακτους εργαζόμενους στα τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης του ΟΤΕ.

Ένα σωματείο για μας…

Πατήστε «Not Ready«, σηκωθείτε λίγο από τη θέση και κοιτάξτε γύρω σας. Τετρακόσιοι συνάδελφοι και συναδέλφισσες εδώ, άλλοι τόσοι στην Αθήνα, στην Πάτρα, στα άλλα τμήματα. Όλοι μας νέοι, φοιτητές που για κάποιο λόγο, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, χρειαζόμασταν να δουλέψουμε. Σήμερα στον ΟΤΕ, αύριο σε μια πιτσαρία, σε ένα φροντιστήριο ή μοιράζοντας φυλλάδια, πάντα «προσωρινά» και πάντα ψάχνοντας για κάτι καλύτερο.

Κανείς μέχρι τώρα δεν μας αντιμετώπιζε ως κανονικούς εργαζόμενους (ούτε ίσως και εμείς οι ίδιοι). Δουλεύαμε χωρίς ούτε καν τα νόμιμα δικαιώματα, σε ένα κλίμα ασφυκτικής πειθαρχίας και υποταγής στην αυστηρή ιεραρχία. Ήμασταν περισσότερο ένα αναγκαίο μέρος της υλικοτεχνικής υποδομής, ενώ «κανονικοί» εργαζόμενοι ήταν μόνο όσοι μας έλεγχαν και μας προγραμμάτιζαν. Ερχόμασταν και φεύγαμε μετά από λίγους μήνες, μόνοι απέναντι σε εργοδοσία και προϊστάμενους, χωρίς δυνατότητα να διαπραγματευτούμε καλύτερους όρους.

Είμαστε όμως μισθωτοί εργαζόμενοι. Εργαζόμενοι σε μια μεγάλη – και ουσιαστικά ιδιωτική – εταιρία, η οποία κερδίζει πολλά από τη δουλειά μας (υπολογίστε τα: από μια μέση μέρα ενός εργαζόμενου στο 131 πχ, ο ΟΤΕ εισπράττει τουλάχιστον το τετραπλάσιο από την αμοιβή μας), και μάλιστα σε ένα εξαιρετικά παραγωγικό τμήμα της επιχείρησης, που αποτελεί ουσιαστικά το βασικό της μέτωπο προς την αγορά.

Εργαζόμενοι λοιπόν, «προσωρινοί» και «ημιαπασχολήσιμοι», που αποτελούμε όμως ήδη ένα πολύ μεγάλο ποσοστό συνολικά των εργαζόμενων στον ΟΤΕ (~15%) και που βγάζουμε πολύ μεγάλο ποσοστό της δουλειάς, και μάλιστα σε ένα πόστο κουραστικό, αλλοτριωτικό και εξαιρετικά εντατικοποιημένο.

Δεν μπορούμε λοιπόν πια να παραμένουμε αόρατοι. Όσο καιρό παρέμενε ο καθένας μόνος του, επικρατούσε η γνωστή κατάσταση. Όταν αρχίσαμε να συζητάμε και να βρισκόμαστε, πετύχαμε ήδη τους πρώτους μικρούς στόχους. Για να καταφέρουμε περισσότερα όμως, χρειαζόμαστε μια ισχυρή ένωση όλων μας, μαζί και δίπλα με τους υπόλοιπους εργαζομένους στον ΟΤΕ και έξω από αυτόν.

Μετά από τα πρώτα χρόνια της αμηχανίας, τώρα μπορούμε, τώρα θέλουμε και τώρα χρειαζόμαστε να πάρουμε την πρωτοβουλία να φτιάξουμε ένα Σωματείο για όλους και όλες εμάς, και για τόσους άλλους που θα έρθουν. Ξέρουμε πολύ καλά ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε. Εμείς σηκώνουμε το διακόπτη των Κέντρων Εξυπηρέτησης, εμείς μπορούμε και να τον κατεβάζουμε.

 

Τι σωματείο θέλουμε…

Αυτό που κατ’ αρχάς μας ενώνει είναι ότι όλοι μας εργαζόμαστε σε μια επιχείρηση, ότι έχουμε τον ίδιο εργοδότη, ο οποίος στέκεται απέναντί μας και με τις επιλογές του μας δημιουργεί όλα τα γνωστά προβλήματα. Αν θέλουμε να σταθούμε και εμείς απέναντί του με τρόπο αποτελεσματικό, χρειαζόμαστε ένα Σωματείο του δικού μας χώρου εργασίας, του ΟΤΕ Α.Ε.

Ένα Σωματείο δεν είναι μια ομάδα ή μια παράταξη, που προωθεί απλώς κάποιες απόψεις ή που αναλαμβάνει κάποιες δράσεις. Είναι ο χώρος όλων των εργαζομένων, όπου όλοι μας συμμετέχουμε ισότιμα, συζητάμε ελεύθερα, συναποφασίζουμε και δρούμε από κοινού. Για αυτό θέλουμε ένα Σωματείο ανοικτό και δημοκρατικό, πέρα και ενάντια από γραφειοκρατίες, ηγεμονισμούς, καπελώματα. Ένα Σωματείο που να το αισθανόμαστε και να είναι δικό μας, να εξυπηρετεί εμάς και τα συμφέροντα μας, όπως εμείς τα καταλαβαίνουμε.

Επιπλέον, είμαστε ιδιαίτερη κατηγορία εργαζομένων, με ιδιαίτερες ανάγκες (έκτακτοι, ημιαπασχολήσιμοι κοκ). Για αυτό και θέλουμε το δικό μας Σωματείο να έχει τέτοιες διαδικασίες που να αντιστοιχούν σε αυτές τις ανάγκες. Δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα Σωματείο που να κάνει απλώς μια φορά στα τόσα χρόνια εκλογές, και να μας «εκπροσωπεί» χωρίς τη δική μας συμμετοχή. Θέλουμε τακτικές συνελεύσεις, όπου με τη συμμετοχή όλων μας θα αποφασίζονται όλα τα βασικά ζητήματα. Χρειαζόμαστε εκλεγμένους εκπροσώπους για τις συναντήσεις με την εργοδοσία, αλλά θέλουμε αυτοί να είναι κάποιοι απλοί εργαζόμενοι από εμάς, να τους βλέπουμε καθημερινά, να τους ελέγχουμε.

Και πάνω από όλα, χρειαζόμαστε ένα Σωματείο που να είναι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΔΩ. Να βοηθά στις καθημερινές μας ανάγκες, να διαπραγματεύεται κάθε μας πρόβλημα, να μην αφήνει κανένα μέλος του μόνο του απέναντι στην εργοδοσία και τους προϊστάμενους.

Που βρισκόμαστε…

 

Ήδη τα πρώτα βήματα έχουν γίνει. Με τις τελευταίες συναντήσεις καταλήξαμε στο Καταστατικό του Σωματείου, βρέθηκαν τα αναγκαία ιδρυτικά μέλη, κατατέθηκε η αίτηση στο Πρωτοδικείο και το Σωματείο είναι ήδη νομικά αναγνωρισμένο. Υπάρχει και Προσωρινή Διοίκηση από πέντε συναδέλφους και συναδέλφισσες, η οποία ήδη συμμετείχε στην πρώτη συνάντηση με τον ΟΤΕ.

Τώρα το πιο ουσιαστικό είναι να γραφτούμε όλοι στο Σωματείο και να συμμετέχουμε στην πρώτη Γενική Συνέλευση, που θα καθορίσει και τα επόμενα βήματα, τις επόμενες διεκδικήσεις, και – αν χρειαστεί – και κινητοποιήσεις.

Το αίτημα για τη χορήγηση των νόμιμων αδειών έχει ήδη κερδηθεί και οποιοσδήποτε από εμάς μπορεί να ζητήσει τις ημέρες κανονικής άδειας μετ’ αποδοχών (1,66 για κάθε μήνα που έχουμε εργαστεί) και σπουδαστικής (συνολικά 30 ημέρες το χρόνο). Δεν αποκλείεται παρ’ όλα αυτά να συναντήσουμε και άλλα προβλήματα σε αυτό, όπως παραπληροφόρηση για τους όρους της άδειας ή απειλή για επιβολή προσωπικών κυρώσεων. Σε αυτή την περίπτωση, μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε από κοινού.

Μένουν φυσικά πολλά ακόμα να διεκδικήσουμε και να κερδίσουμε. Και πάνω από όλα το δικαίωμα να έχουμε λόγο, να πάρουμε στα χέρια μας τις ζωές μας. Σήμερα στον ΟΤΕ, αύριο αλλού…

ΟΛΟΙ στη ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 19/10 , 8μμ

Στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΟΛΥΜΠΟΥ κ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ)

Υ.Γ.: Την ερχόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθούν οι ώρες που τα μέλη του Σωματείου θα βρίσκονται στο ΡΕΠΟ του 11888 (2ος όροφος) για να ενημερώσουν και να συζητήσουν με τους συναδέλφους.

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

(για ευνόητους λόγους αφαιρέσαμε τα τηλέφωνα και τα ονόματα που υπήρχαν στην αρχική προκήρυξη)

Σωματείο Εργαζομένων

 

στα Τηλεφωνικά Κέντρα

Εξυπηρέτησης

10 Σχόλια

  1. ΜΠΡΑΒΟ που ακούγονται επιτέλους κι αυτά τα προβλήματα….
    Δούλεψα ελάχιστα σαν τηλεφωνητής σε call center αλλά είδα τα χάλια από κοντά…


  2. Εργαζόμουν στο παρελθόν σε call center για 4 χρόνια.
    Ξέρω τι λέτε, ξέρω τι σημαίνει να μη σε κάνουν ποτέ
    αορίστου για να μην αποκτάς ποτέ δικαιώματα στις άδειες, αποδοχές κλπ.
    Υπήρχαν συνάδερφοι που επί δύο έτη εργάζονταν με συμβάσεις 8μήνου και τριμήνου (να μην είμαστε και αχάριστοι) και παρακαλούσαν για μία άδεια να ξεκουραστούν, και όταν τους έλεγαν ότι μπορεί να μην τους χρειαστούν με την λήξη της σύμβασης να λιποθημούν
    επειδή είχαν ανάγκη να δουλέψουν (εκεί φτάσαμε).
    Τους σιχάθηκα και έφυγα.


  3. Ηθελα να ρωτησω..το σωματειο σας υπαρχει ακομα?Ειμαστε μια ομαδα εργαζομενων στο 11888 στην αθηνα και σκεφτομαστε να κανουμε ακριβως το ιδιο.Ζυμωνεται τωρα με συναντησεις για να ξεκινησει το καταστατικο και τα βασικα βήματα.


  4. Παιδιά καλησπέρα και Καλή χρονιά. Θα ήθελα να ξέρω αν βγήκανε (η πότε θα βγούνε)οι προκυρήξεις για πρόσληψη στα τηλεφωνικά κέντρα. μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ?


  5. Βγήκανε, είναι μέχρι 20 Γενάρη αν πληροφορήθηκα καλά. Τσέκαρε το site του ΟΤΕ. Θα χει πληροφορίες λογικά.


    • Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!!!!


  6. Οχι άλλη «ενημέρωση» εισπράκτορα!Θα ομολογήσω !
    Θέλω να ασχοληθώ με τη μειοψηφία των σχολιαστών και υπερασπιστών των υπαλλήλων εισπρακτικών εταιριών,δηλαδή τους τοκογλυφότερους των τοκογλύφων, πιό κουκουλοφόροι των κουκουλοφόρων της κατοχής,τους μαυραγοριτότερους των μαυραγοριτών ,»εργαζομένους»(Ακου εργαζόμενους !Αχαχαχαχα!) οι οποίοι :
    1) Ή ηλίθιοι είναι ή
    2) Γαυγίζουν και κουνούν την ουρίτσα τους εκεί που τρώνε και εκτός από το να κουνούν την ουρίτσα τους το πρωί , κάνουν και απλήρωτες υπερωρίες στα διάφορα «μπλογκς» μετά τη «δουλειά».Μπράβο καλά μου σκυλάκια!Να προσέξουν όμως μη πάρουν,κατά λάθος,τηλέφωνο να “ενημερώσουν” από την ”δουλειά” τους τον ίδιο τους τον εαυτό(αν δεν τον έχουν κάνει ήδη),το σπίτι τους,τη μάνα τους,συγγενείς ,φίλους και συμ-πολίτες τους Α,και τους αναγκασμένους σε απόπειρες αυτοκτονίας (340 περίπου,λόγω χρεών,τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.Δεκάδες εξ αυτών το έκαναν πράξη.)γιατί το τηλεφωνικό σύστημά τους είναι αυτόματο και τυφλό.Έτσι δηλώνουν όταν εκβιάζουν,ε συγνώμη,»ενημερώνουν για 3, 10 , 13 , 23 ,43 φορές τη μέρα αυτοί οι -του κοινού ποινικού δικαίου- «εργαζόμενοι».Και όλα αυτά μπροστά στα παιδιά σου ,στο οικιακό σου άσυλο,στη δουλειά σου ,στους συγγενείς, και σε όσους σε γνωρίζουν.Χρησιμοποιούν μεθόθους ψυχολογικής βίας που θα ζήλευαν και οι βασανιστές της χούντας .Ιδια ερώτηση, απειρες φορές, μέχρι να αποσπάσουν την ομολογία για το πότε θα τους πληρώσεις ανεξάρτητα με το άν έχεις η δεν έχεις . Είναι προφανές ότι οι σχολιαστές τοκογλύφοι πέρα από τσόντα,τζόγο,λαιφ στάιλ, τηλεοπτικά σκουπιδο-πρότυπα και παραλιακή δεν ξέρουν τίποτα άλλο.Αυτά ήξερε και αυτός που μπούκαρε στο Πολυτεχνείο 1973 και εν ψυχρώ δολοφόνησε τους εξεγερμένους.Αυτές τις ορδές απολιτίκ και ασυνείδητων καταναλωτών,ανήθικων και αδίστακτων παρτάκηδων θέλουν ως πελάτες αλλά και ώς “εργαζομένους “μετά, , οι συμμορίες των κακοποιών με τις γραβάτες,δηλαδή,οι Ὀμιλοι Τραπεζών-Εισπρακτόρων-Δολοφόνων,και το διορισμένο πολιτικό τους προσωπικό.Αυτοί που εκλέχτηκαν τα τελευταία 35 χρόνια ντέ!
    Και κάτι άλλο.Επειδή κάποιοι θεωρούν ότι τους επιτρέπεται σε καθεστώς οικονομικής χούντας να υπερασπίζονται αυτά τα ανήθικα ασπόνδυλα ρεμάλια, λέγοντας οτι δεν φταίνε αυτοί,εργαζὀμενοι είναι,κ.λ.π. πρέπει να τους πώ πως δουλειές είναι αυτές που οι σπουδαίοι και άξιοι άνθρωποι σε αυτές προσφέρουν κάτι χρήσιμο και παράγουν αγαθά στο κοινωνικό σύνολο.Π.χ.καθαρίστριες ,σκουπιδιάρηδες,κηπουροί,δάσκαλοι,ταξιτζήδες,γιατροί,νοσοκόμες,εργάτες,αγρότες ,πιλότοι ,ψαράδες ,ταχυδρόμοι,πουτάνες(με αρκετές επιφυλάξεις),καλλιτέχνες,φιλόσοφοι,οικοδόμος,κτηνοτρόφοι, ξενοδόχοι,μπακάληδες,κουρείςκαι κ.λ.π. χρήσιμα και παράγωγικά επαγγέλματα.Παραδοσιακή αξία και αρχή των έντιμων και άξιων ανθρώπων της δουλειάς .‘’Να γίνεις χρήσιμος άνθρωπος στην κοινωνία ’’λέγανε ,όχι χρήσιμος άνθρωπος στον τραπεζογραβατωμένο ληστή!
    Θέλω να μου πεί ΕΝΑΣ,ΕΝΑ στοιχείο,ένα κάτι,που να με κάνει να αλλάξω γνώμη, ότι 10.000 καθάρματα “τοκογλυφο-εργαζόμενοι” μαζί με τους “τοκογλυφο-επιχειρηματίες”(Γιοί του Σιούφα,πού χού)των βρωμερών εισπρακτικών εταιριών τους προσφέρουν κάτι στο κοινωνικό σύνολο και όχι μόνο στα αφεντικά τους.
    Πρέπει να ξέρετε ότι οι ληστο-τραπεζίτες με τη γραβάτα πουλάνε τα ανείσπρακτα δάνεια σε εταιρίες με έδρα συνήθως την κεντρική Ευρώπη(Εταίροιοιοιοι μας!) μόλις στο 10% της αρχικής αξίας τους.Τα εισπρακτο-κοράκια μας εδώ μετά έρχονται και σου λένε ότι σου κάνουμε διακανονισμό με π.χ. 50% της αξίας του δανείου.Ετσι πετυχαίνουν κέρδος 400 % για παράδειγμα.Δείτε εδώ.
    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=07.12.2008,id=82821060
    Το να εκβιάζουν παραβιάζοντας στοιχειώδη συνταγματικά δικαιώματα,οι μαλάκες, για ποσά που σε καμμία περίπτωση δεν εισπράτονται,είναι σαν να πηγαίνουν για κυνήγι ελαφιού στην έρημο.

    Και τέλος ένα μήνυμα προς τα γιουσουφάκια “εργαζομένους”.
    Το να έχεις ταξική συνείδηση σημαίνει να ξέρεις να υπερασπίζεσαι το συμφέρον και την αξιοπρέπεια της χρεωμένης μάνας ΣΑΣ,του χρεωμένου άνεργου μπάρμπα ΣΑΣ, και των χρεωμένων από ανάγκη,συνανθρώπων ΣΑΣ.Αυτό γίνεται διαβάζοντας.
    Κάποια μέρα θα χτυπήσουν και για ΕΣΑΣ οι καμπάνες και ίσως τότε να μην έχει μείνει κανείς να σας συμπαρασταθεί.(Κάπως έτσι έλεγε ο Μπέρτολτ Μπρέχτ).

    Περιμένω εναγωνίως την ημέρα και σύντομα πλησιάζει ,όπου θα βγούν να διαμαρτητηθούν για απολύσεις στην «τίμια» δουλίτσα τους .Ε ρε γιαούρτια που έχουν να πέσουν!Και μή δώ συντρόφους μου απέξω να τους υπερασπίζονται για τα ψηφαλάκια τους,γιατί τότε ναί,η πολιτική μου θέση θα αλλάξει απογοητευτικά ριζικά.


  7. Επιτρέψτε μου να αναφέρω το παρακάτω ως κομμουνιστής που είμαι και απογοητευμένος για την καιροσκοπική στάση κάποιων “κομμουνιστών” .
    Κάποια μέλη του ΠΑΜΕ στις 2 Μαίου 2011 συμπαραστάθηκαν και εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους προς τους υπαλλήλους εισπρακτικής εταιρίας σε μία διαμαρτυρία τους , με στόχο να επαναπροσληφθούν , λέει, οι καημένοι οι απολυμένοι .
    Συμφωνώ . Σφάξε με πασά μου να αγιάσω !!! Δεν θέλω να απολυθεί κανένας οικονομικός δολοφόνος ! Κανένας εκβιαστής να μη μείνει στο δρόμο ! Κανένας πρεζέμπορος χωρις δουλειά ! Δουλειές για τους εργαζομένους στο τζόγο , στα, ναρκωτικά και στο εμπόριο όπλων ! Ναι στις ΝΑΤΟικές βάσεις του θανάτου , ώστε να μη μείνει κανένας εργαζόμενος σε αυτές άνεργος ! Καμία απόλυση στη βιομηχανία του κατήφορου ! Καμμία απόλυση στη βιομηχανία του βούρκου σύντροφοι ! Πως θα ζήσουν οι τοκογλύφοι ? Έχουν οικογένειες ! Να ψοφήσουν τα παιδιά και οι οικογένειες των χρεωμένων , για να ζήσουν οι οικογένειες και τα παιδιά των ανήθικων αληταράδων , έτσι δεν είναι παιδιά ; Κανένας οικονομικός δολοφόνος άνεργος ! Κάθε σπίτι και τον ρουφιάνο του ! Κάθε σπίτι και τον βασανιστή του ! Κάθε σπίτι και τον τοκογλύφο του ! Κάθε σπίτι και τον εκβιαστή του ! Κάθε σπίτι και τον νταβατζή του ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΕΡΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ έτσι ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ? Χωρίς τους εκβιαστές των εισπρακτικών εταιριών πως θα πάρω την απόφαση να αυτοκτονήσω ? Ε ? Ποιός ,αν όχι αυτοι ,θα μου δώσει το σπρώξιματάκι οταν θα στέκομαι στο στηθαίο του πέμπτου ορόφου ? Οι δεκάδες αχάριστοι που αυτοκτόνησαν τον τελευταίο χρόνο στην Ελλαδα , ούτε ένε ευχαριστήριο γράμμα στους εκτελεστές των εισπράκτικών εταιριών δεν έστειλαν , ΕΤΣΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ? Ετσι , μαζί με το ΠΑΜΕ χέρι χέρι με τον οπορτουνισμό παληκάρια ! Θα τα πουμε για τα καλά στις εκλογές ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ !!! Μπραβο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ που το δημοσίευσες με περίσσιο καμάρι !!!Μπράβο και σε αυτούς πο το αναδημοσιευουν αμάσητο.!!!
    http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=6223853&publDate=3/5/2011
    ΕΠΙΛΟΓΟΣ . Το νόμιμο είναι και ηθικό είπε ο βουλευτής Βουλγαράκης της ΝΔ και κοιτάζοντας με λάγνο βλέμα γεμάτο υποσχέσεις το ΠΑΜΕ , το έπιασε απ΄το χέρι και περπάτησαν μαζί τον δρόμο του έρωτα, της τάξης και της ηθικής …. Η νόμιμη άρα ηθική εργασία του απολυμένου τοκογλυφοεισπράκτορα είχε σωθεί και η πελατεία του κόμματος είχε μεγαλώσει . Από μακρυά ακούγονταν οι φωνές των βασανισμένων ψυχών , εκείνων που είχαν δώσει τέλος στη ζωή τους για να υσηχάσουν απο τους υπαλλήλους των εισπρακτικών εταιριών . Με δυσκολία ομως διακρίνονταν οι φωνές τους γιατί μπερδευονταν με τα βογγητά και τα σαλιαρίσματα του ερωτευμένου πολιτικού ζευγους ….Πίσω από τους θάμνους κρυμμένο όλο το διορισμένο πολιτικό προσωπικό των τραπεζιτών και κάτι πολίτες με ενοχικό σύνδρομο επειδή κάποιος κοπρίτης (από το διορισμένο πολιτικό προσωπικό) τους είπε ότι μαζί τα φάγανε .
    ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ !


  8. Οι επιχειρησεις τυπου τραπεζας η οι τραπεζες αυτες καθ αυτες
    αναθετουν σε ενα call center την «βρωμικη δουλεια» της εισπραξης.
    Βεβαιως call center ΔΕΝ ειναι μονο αυτη η δραστηριοτητα.Πριν παμε σε αυτο, μια παρατηρηση για τις τραπεζες:Αν γνωριζαν τον
    τροπο να επικοινωνουν με τον κοσμο ουτε αυτα τα ελλειματα θα
    ειχαν ουτε και την αναγκη αυτου του ειδους επικοινωνιας.Πετανε
    στις καρεκλες τους υπαλληλους και αρχιζουν την δουλεια.Για να
    φανταστειτε το μεγεθος της παρανοιας τηλεφωνουν στο σπιτι του
    υποψηφιου πελατη ΟΧΙ για εισπραξη αλλα για πωληση προιοντος
    και του λενε οτι καταγραφεται η κληση…!!!…???? Και να θες να
    αγορασεις ΔΕΝ σε αφηνουν………..( με αυτο βεβαιως εννοω να μην
    καταγραφεται ΚΑΝ η κληση οχι απλως να μην το αναφερουν).
    Το σημερινο call center απο την αλλη ειναι στημενο πολυ προχειρα, οτι αρπαξει δηλαδη,με τρομερα κενα στην οργανωση και
    την μεθοδο που πρεπει να ακολουθησει,με αποτελεσμα να ΑΜΑΥΡΩΝΕΤΑΙ ο χωρος.Επικοινωνια σημαινει απλα επαφη σε
    ανθρωπινο επιπεδο.Αν μπορεις ετσι να πετυχεις και τον εμπορικο
    στοχο σου, καλως να το κανεις.Ομως ειναι απαραδεκτο να μιλας
    σε πελατη — υποψηφιο η μη— και να μην εχεις τα στοιχειωδη εφοδια για τη δουλεια σου:εκπαιδευση, διαλλειματα, ικανο μισθο,
    πριμ παραγωγικοτητας,ευγενεια και πανω απο ολα ΠΡΟΣΟΧΗ απο
    την επιχειρηση σου.
    Ο βαθμος ικανοτητας της καθε επιχειρησης ειναι ο καθοριστικος
    παραγοντας.Επιχειρηση που βλεπει σαν εχθρο τον υπαλληλο της
    ΔΕΝ εχει μελλον, γιατι ΔΕΝ γνωριζει τον τροπο να ορθοποδησει
    μονη της.(χωρις την κρατικη πλατη δηλαδη).Η σωστη προσεγγιση του πελατη και ειδικα σε λεπτα θεματα οπως ειναι οι οφειλες, εξαρταται οσο και αν φαινεται εκ πρωτης οψεως περιεργο απο την αρμονικη συνεργασια υπαλληλου – επιχειρησης.Η σημερινη κατασταση που επικρατει σε πολλα call center ειναι απογοητευτικη.
    Οι υπαλληλοι ΔΕΝ εκπαιδευονται οσο πρεπει,οι μισθοι ηταν κακοι και ειναι χειροτεροι οσο ποτε,και βεβαια το σωστο management
    αποτελει κακογουστο ανεκδοτο.Κριμα μονο γιατι υπαρχει πολυ
    καλο εμψυχο δυναμικο που μενει ανεκμεταλευτο.
    Συμπερασμα: η κριση δεν ειναι μονο αποτελεσμα κακης δημοσι
    ονομικης προσαρμογης………….


  9. Παρακαλώ κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας υπάρχει?



Σχολιάστε