h1

Μια εργασιακή εμπειρία από Πάτρα

Οκτωβρίου 6, 2008

Λοιπόν δουλεύω στο 11888 για δεύτερη φορά και θα ήθελα να σας πω
κάποιες απ’ τις εμπειρίες μου.

Δεν θα μιλήσω για την εκπαίδευση η οποία δεν είναι τίποτε άλλο από
εργασία χωρίς αμοιβή. Όταν δουλέψει κάποιος για πρώτη φορά στο 11888
στην Πάτρα παρατηρεί το εξής φαινόμενο: Υπάρχουν 2 ομάδες εργαζομένων,
η μεγαλύτερη είναι αυτοί που απαντούν στις κλήσεις και κάνουν 15 λεπτά
διάλειμμα και η άλλη αποτελείται απ’ αυτούς που περνούν τις παρουσίες, το
παίζουν τεχνική υποστήριξη, δουλεύουν σε γραφεία ,κολλούν σημειώματα
και άλλες τέτοιες «βαριές» δουλείες.  Ποιος αποφασίζει για το ποιος θα
κάνει τι??? Μα με καθαρά «αξιοκρατικά» κριτήρια….
Ουσιαστικά οι επόπτες βάζουν στις διάφορες θέσεις λούφας οποίους
θέλουν, γνωστούς κτλ ( ααα αυτοί οι λουφαδόροι πάντα δουλεύουν ΣαββατοΚύριακα…)

Ας πούμε λίγα για την δουλειά καθ’ αυτή.. Είναι ίσως η ποιο βαρετή
δουλειά στον κόσμο.. Οκ στην αρχή έχει πλάκα που μιλάς με τον κόσμο..
Μετά από λίγο καιρό όμως πραγματικά κόβεις φλέβες. Βεβαία μπορείς να
μιλήσεις με τον διπλανό σου και να περάσει κάπως η ώρα…Ή μάλλον θεωρητικά θα μπορούσες αν δεν είχε πάντα αναμονή καμία 100άρα κλήσεις και εάν υπήρχε ένα στοιχειώδες κενό ανάμεσα τους. Το διάλειμμα είναι άλλο πράγμα μόνο που και αυτό αν είσαι τυπικός πρέπει να το κάνεις σε καθορισμένο χρόνο οπότε μπορεί και να κάνεις διάλειμμα μόνο σου ή με κάποιον παντελώς άγνωστο..

Ένα άλλο πρόβλημα είναι με την Θες/νίκη. Τόσα χρόνια εδώ στην Πάτρα τύχαινε μια κλήση απ’την βόρεια Ελλάδα την εβδομάδα..Τώρα τυχαίνει μία κάθε πεντάλεπτο.. και πρέπει εγώ να μάθω ότι η Περαία δεν είναι περιοχή της Θες/νίκης κτλ… Πράγμα δύσκολο αν σκεφτεί κάνεις πως όσοι δουλεύουν στην Πάτρα είναι ή από Αθήνα ή από Πελλοπόνησο. Και ανεβαίνουμε βόρεια  άντε μια φορά τον χρόνο (εγώ έχω 3
χρόνια να ανεβώ)..και εκτός απ την Τούμπα και το Καυτατζογλιο δεν ξέρω
τίποτα άλλο από βόρεια Ελλάδα.

Α! Ένα άλλο απ’ τα αρνητικά είναι τα ΣΒΚ αν και τώρα για κάποιον περίεργο λόγο έχουν αυξηθεί όσοι μπαίνουν ΣΒΚ στην Πάτρα παρόλα αυτά η γραμματεία αποφασίζει σχεδόν αυθαίρετα για το ποιός θα μπει.. Για παράδειγμα αν έχεις πάρει φοιτητική την Δευτέρα δεν μπαίνεις σβκ..κουφό έτσι?? Αν είσαι λίγο ψαρωμένος και δεν πεις 4 μέρες νωρίτερα ότι θελεις φοιτητική σου λένε έχουμε πολλούς και δεν
στην δίνουν. Αν δουλεύεις Σάββατο και δεν πας όχι μόνο παίρνεις
αδικαιολόγητη το Σάββατο αλλά χάνεις και το ρεπό σου. Δηλαδή δουλεύεις 5
μέρες την εβδομάδα όπως όλοι και έχεις δώρο μια αδικαιολόγητη..Έεελεοος.. Βάλτε αδικαιολόγητη αλλά αφήστε το ρεπό (οχι το ρεπό ρε παιδιά🙂 ).

Θα έλεγα κι αλλά αρνητικά αλλά ας πούμε και κανένα θετικό.. Λοιπόν ο
καφές απ την κυρά Λενη τα σπάει.. Και φθηνός και κάλος..Αααα! Αν πείνας
έχει και τέλειο σάντουιτς.. Άλλο καλό είναι ότι γνωρίζεις πολύ κόσμο..
Συναντάς όλη την σχολή σου εκεί. Όταν με το κάλο τελειώσεις έχεις
αρκετά ένσημα κι απ’ τον ΟΑΕΔ σε φτιάχνουν καλά….

4 σχόλια

  1. Den kserw poios i poia eisai, alla min ksanafwnakseis ama de leitourgei to akoustiko sou, ama den kanei login, ama den kanei logout, ama den kanei syndeseis, ama den leitourgei to pliktrologio sou, ama den anoigei i othoni sou kata periergo tropo, ama kollaei o kwdikos sou, ama den dexesai kliseis kai alla polla apo osa antimetwpizoume kathimerina. Ftiaksto monos sou mias kai eisai magkas kai vazeis sto stoma sou tin T.Y. Elpizw na ksereis ti einai to T-server Bridge, na kaneis allages sto Utility Mode tou Flexistation, na rythmizeis to eyebeam kai na diaxeirizesai to epoptiko CCPulse+. Kai mias kai den ksereis apo Thessaloniki, apo Lexaina ksereis? apo Molaous? apo Plataria? toso kairo pou sta zitousan apokleistika ta edines me efkolia ee? Yparxei ki allos tropos, paraitisou ama goustareis. Egw lew ki efxaristw pou o OTE pairnei foitites kai me exei parei ki emena. Den einai kai ypoxrewmenos ksereis…


  2. 1ον Δεν έχει σημασία αν ξέρεις την περιοχή ή το νομό στον οποίο κάνεις την αναζήτηση. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (χρήση κομμένων ονομάτων, πατρωνύμων, οδών, αναζήτησης σε ευρύτερη περιοχή…) θα βρεθεί αυτό που ψάχνεις ή έστω κάτι παρεμφερές. Όσο για τα καντήλια που τρώμε, οι περισσότεροι που παίρνουν τηλ. δεν ξέρουν πως λειτουργούμε, αλλά αν τους εξηγήσεις καταλαβαίνουν. Εννοείται βέβαια πως υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν αξίζει να ασχοληθείς.

    2ον Η τεχνική υποστήριξη είναι κάτι το απαραίτητο και δεν αναφέρθηκε πουθενά ό,τι οι τηλεφωνητές έχουν τη γνώση του όλου συστήματος ώστε να μπορούν λύνουν τα όποια προβλήματα προκύπτουν. Απλώς δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να δουλεύουν φοιτητές αφού στη σύμβασή μας αναγράφεται ό,τι δουλεύουμε μόνο στα 11888, 121, 134, 1242. Αν θεωρήσουμε την Τ.Υ. υποτμήμα του 11888 μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα.

    3ον Πιστεύω ότι ενόχλησε τον «T.Y.Patras» η νύξη για «βαριές δουλείες». Θα αναφέρω δύο περιστατικά : α) Ενώ δούλευα είχα και ένα βιβλίο στα πόδια μου το οποίο κίνησε το ενδιαφέρον ενός από την Τ.Υ. Αυτός ήρθε και μου ‘πιασε την κουβέντα για κανά 15λεπτο -το οποίο δε νομίζω να αναπλήρωσε με το να κάτσει 15 λεπτά παραπάνω ούτε με το να μην κάνει διάλειμμα. β) Μια μέρα φτίχνανε τον ηλεκτρονικό πίνακα και τους οδηγούς τον καλωδίων του. Για το σκοπό αυτό είχαν μαζευτεί ένας επόπτης και τρεις από την Τ.Υ. Ο επόπτης δεν έκανε τίποτα(…) και από τα παιδιά ένας έκανε δουλεία, ο άλλος κοίταζε και ο τρίτος πηγαινοερχότανε.
    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάποιοι (δεν τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι) εκμεταλλεύονται το ότι δεν υπάρχει ο ίδιος αυστηρός έλεγχος στην Τ.Υ. όπως υπάρχει και στους τηλεφωνητές για να λουφάρουν. (δε νομίζω να «κιτρινίζουν» αν κάνουν 1 λεπτό παραπάνω διάλειμμα ή αν για κάποιο λόγο βγουν «not ready».

    4ον Όσον αναφορά την τελευταία πρόταση του «T.Y.Patras» «Egw lew ki efxaristw pou o OTE pairnei foitites kai me exei parei ki emena. Den einai kai ypoxrewmenos ksereis…», αρχικά οι τηλεπληροφορίες απασχολούσαν μόνιμο προσωπικό ανεξάρτητα αν ήταν φοιτητές ή όχι. Για κάποιους λόγους (ευέλικτα ωράρια, ημιαπασχόληση, μορφωτικό επίπεδο, τρικ για να μειωθεί η ανεργία- ο Ο.Τ.Ε. κάποτε ήταν δημόσιος) άρχισαν να προσλαμβάνουν με συμβάσεις ορισμένου χρόνου φοιτητές.
    Επιπλέον, δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να πεις ευχαριστώ σε έναν εργοδότη ο οποίος μέχρι πριν από κάτι μήνες αρνούνταν να μας παρέχει τις φοιτητικές άδεις τις οποίες ορίζει ο νόμος. Ο Ο.Τ.Ε. ΑΕ ξέρει ό,τι προσλαμβάνει φοιτητές καθώς και τη νομοθεσία που που καλύπτει τις συμβάσεις μας.
    Τέλος, ο Ο.Τ.Ε δεν μας κάνει χάρη. Δεν μας πληρώνει ενώ δεν κάνουμε τίποτα. Αντίθετα, δουλεύουμε και προσπαθούμε να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας παρ’όλο τις αντιξοότητες (περίεργη πελάτες του Ο.Τ.Ε., προβλήματα στο σύστημα που χρησιμοποιούμε, πονοκεφάλους και «βαρειά κεφάλια» από τη συνεχόμενες κλήσεις…). Αναλογιστήτε ότι παίρνουμε ωρομίσθιο γύρω στα 4+ ευρώ, αλλά ο Ο.Τ.Ε με διάρκεια κλήσεων μισής ώρας από σταθερά του δικτύου του έχει έσοδα 30*0,36= 10,8 ευρώ ανεξάρτητα από τις συνδέσεις. (τη μισή ώρα την επέλεξα αυθαίρετα και αντιστοιχεί σε π.χ. 30 κλήσεις των 30» + 10 κλήσεις των 90»)


  3. Διανύω ήδη τη δεύτερη σύμβαση μου στον ΟΤΕ και αν και θεωρούμαι από τους προνομιούχους (μπαίνω Σαβ/κα,με στέλνουν μια στο τόσο σε καμια εκπαίδευση…) βλέπω αδικίες και συναδέλφους αγανακτισμένους!Στην προηγούμενη σύμβαση τα φαινόμενα λούφας δεν ήταν τόσο συχνά.Οι επόπτες έκαναν τη δουλειά τους και δεν έκοβαν βόλτες στο κυλικίο.
    Φαντάσου,λοιπόν,να έχεις φάει τον ΟΤΕ με το κουταλάκι και να βλέπεις παιδιά που δουλεύουν 1 μήνα και βοηθούσες στην εκπαιδευσή τους να κάθονται assistant. Έκανα το λάθος και εστειλά μια τέτοια μέρα μια κλήση για να δώσουν το πλέον απλό, ένα OTESHOP στην Πάτρα.Η κοπέλα σαν «κάλη υπάλληλος» δεν ήξερε που παν τα τέσσερα και απλά έδωσε ένα λάθος τηλέφωνο άσχετο με αυτό που ήθελε η πελάτης Αποτέλεσμα? Μετά από 2 λεπτά ξαναπαίρνει η ίδια κυρία και ξαναπέφτει πάνω μου διαμαρτυρόμενη για το κοριτσάκι που δεν την εξυπηρέτησε!Τι να πείς στον πελάτη που έπρεπε να ξαναχρεωθεί?
    Αυτό που με ενοχλεί δεν είναι η θέση στην οποία τοποθετείται ο κάθε φοιτητης από οποιονδήποτε επόπτη,αλλά να βλέπω αυτά τα ‘ατομα να αποκτάνε τουπέ και να είναι αγενείς!Ούτως ή άλλως αν δινόταν η ευκαιρία στον οποιοδήποτε από εμάς να γλιτώσουμε απ το ακουστικό έστω και για μισή ώρα θα τρέχαμε όλοι μας.
    Αύτα που καινούριοι συνάδελφοι τα βλέπουν και φρικάρουν, φανταστείται τι προκαλούν σε εμάς που έχουμε ξαναδουλέψει,είμαστε στους προνομιούχους αλλά όχι στην ΕΛΙΤ.
    Έχω πλέον αποδεχτεί την υπάρχουσα κατάσταση και βλέπω την αναγκαιότητα της κάθε θέσης.Απλά απαιτώ από όσους είναι τεχνική υποστήριξη, στο γραφείο του επόπτη ή οπουδήποτε αλλού να συμπεριφέρονται με ευγένεια και να προσπαθούν να εξυπηρετήσουν. Μπορεί να γνωρίζουν κάποια πράγματα παραπάνω τεχνικά ή γραφειοκρατικά αλλά όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
    Όσο για τουσ νέους κουράγιο!Μη νομίζετε ότι αργότερα στη δουλεία σας θα είναι όλα αξιοκρατικά.»Ο πολιτισμός ευνοεί το βλάκα και ο επιτυχημένος βλάκας δεν είναι ανέκδοτο» όπως είπε κάποιος.


  4. Σορρυ αν αλλου γινονται αλλα πραγματα, αλλα σε εμας στη σαλονικη η ολη διαδικασια ‘διορθωσης’ ειναι να τα κλεινουν ολα τα προγραμματα, να τα ξαναανοιγουν και αν δεν πιασει ρεμπουτ. Κλαιν μαιν. Και αν παλι δεν πιασει σε αλλαζουν θεση. Ε μετα προφανως καποιος θα ερθει να διορθωσει το προβλημα. Μεχρι την αλλη μερα.

    Δεν ξερω αν στην πατρα γινονται αλλα, αλλα εδω πραγματικα μπορω να πω οτι ξερω περισσοτερα απο καποιους (ενταξει οχι ολους) που το παιζουν ΤΥ. Αλλα γιατι να χολοσκαω, τους αφηνω να παιδευονται και ξεκουραζομαι και λιγο.



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: