h1

Συνάντηση Εργαζομένων Ο.Τ.Ε. (Θεσ/νίκη) Τετάρτη 27/8

Αυγούστου 25, 2008

οι ακόλουθες προκήρυξεις/καλέσματα μοιράζονται στα τηλεφωνικά κέντρα στα τμήματα Telemarketing και 11888 αντίστοιχα >>

1.

Την περασμένη εβδομάδα έκτακτοι εργαζόμενοι στον Ο.Τ.Ε. από διάφορα τμήματα συναντηθήκαμε με τον συγκροτηματάρχη του Ο.Τ.Ε κ. Καλογερόπουλο με σκοπό να καταθέσουμε κάποια αιτήματα όσον αφορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην εργασία μας, ζητήματα που αφορούν τόσο τους εργαζόμενους όλων των τμημάτων αλλά και ειδικότερα τους εργαζόμενους του τμήματος TELEMARKETING.

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά τις άδειες διασφαλίστηκε ότι πρώτα θα πρωτοκολλούνται και στη συνέχεια θα κατατίθενται προς έγκριση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην επαφιόμαστε στην «καλή διάθεση» κανενός για την έγκριση των αδειών μας. Άρα για να πάρεις άδεια ζήτα αίτηση, συμπλήρωσέ την και κατέθεσε την στο γραφείο 302 ώστε να πρωτοκολληθεί.

Ένα άλλο αίτημα μας ήταν να αμοιβόμαστε κανονικά κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, αφού στην ουσία δεν εκπαιδευόμαστε αλλά εργαζόμαστε κανονικά. Στο μέλλον όταν εκπαιδεύουμε νέους συναδέλφους καλό είναι να τους κάνουμε γνωστό ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν κανονικά κλήσεις κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης.

Όσον αφορά στο τμήμα του TELEMARKETING δε δόθηκαν ξεκάθαρες απαντήσεις για την κατάσταση που επικρατεί με τις ομάδες διαφορετικών ταχυτήτων και τις διακρίσεις που γίνονται από κάποιους υπευθύνους. Ωστόσο μας ειπώθηκε ότι από Σεπτέμβριο θα αλλάξει το σύστημα με τα «προνομιούχα χαρτιά»- νέες συνδέσεις, αφού αυτά θα ενσωματωθούν στο σύστημα της Oracle ώστε να δουλεύουμε όλοι με ίσους όρους.

Τέλος για τα bonus παραγωγικότητας επισημάναμε ότι παρουσιάζονται μεγάλες αποκλίσεις, πράγμα που δε δικαιολογείται αν αυτά μοιράζονται με αντικειμενικά κριτήρια. Το θέμα αυτό απαντήθηκε με το τέχνασμα της ύπαρξης «λογιστικών λαθών». Έτσι αποφασίσαμε να διερευνήσουμε περαιτέρω το ζήτημα αυτό. Στο εξής έχει σημασία να κρατάει ο καθένας τον αριθμό των υλοποιημένων πωλήσεων του κάθε μήνα. Ωστόσο οι συνθήκες εργασίας μας δεν είναι αντικείμενο ατομικής διαπραγμάτευσης αλλά συλλογικών διεκδικήσεων.

Με βάση τα παραπάνω έχουμε να θέσουμε κάποια ερωτήματα στους υπευθύνους του τμήματος TELEMARKETING:

<!–[Όταν υπάρχουν εργαζόμενοι που δουλεύουν συστηματικά με «καλύτερα» πελατολόγια, γιατί οι υπόλοιποι να απειλούνται με δυσμενή μετάθεση λόγω αντιπαραγωγικότητας; (ήδη 3 συνάδελφοι το καλοκαίρι μετατέθηκαν στο 11888).

<!–Ενώ τυπικά οι ομάδες θα έπρεπε να είναι απόλυτα αλφαβητικά κατανεμημένες, πώς γίνεται σε συγκεκριμένη ομάδα να υπάρχουν όλα τα γράμματα της αλφαβήτου;

     Είναι θεμιτό να παρακολουθούν και να ηχογραφούν τις συνομιλίες μας παραβιάζοντας την ιδιωτικότητα και την αξιοπρέπεια τη δική μας και του καταναλωτή και κατά πόσο είναι νόμιμο να γίνεται αυτό χωρίς την προειδοποίηση του καταναλωτή; Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι το να ακούμε διπλή τη φωνή μας (σημάδι ότι μας παρακολουθούν) μας εμποδίζει να κάνουμε τη δουλειά μας και μας δημιουργεί άγχος.

Για να βοηθήσουμε κι εμείς στην αποφυγή «λογιστικών λαθών» στο μέλλον, μπορείτε να μας ενημερώνεται σε ποιους μήνες αντιστοιχούν τα εκάστοτε bonus και να μας εξηγήσετε το σύστημα με βάση το οποίο αυτά μοιράζονται;

Η κίνηση στον συγκροτηματάρχη του Ο.Τ.Ε ήταν μια πρώτη κίνηση γνωστοποίησης των προβλημάτων που βιώνουμε ως ελαστικοί εργαζόμενοι. Για να προχωρήσουμε όμως στην αποτελεσματική προάσπιση των συλλογικών μας δικαιωμάτων, είναι αναγκαία η σύσταση ενός πρωτοβάθμιου σωματείου συμβασιούχων εργαζομένων του Ο.Τ.Ε. (11888, TELEMARKETING, 1242, 121, 134).

 

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους του Ο.Τ.Ε. στη συνάντηση που θα γίνει Τετάρτη 27/8 και ώρα 21:00 έξω από τον Ο.Τ.Ε (είσοδος Καρόλου Ντηλ).

ΖΗΤΑΜΕ:

Ø Ενιαίο τμήμα TELEMARKETING – κατάργηση ομάδων

Ø Ίδιο πελατολόγιο για όλους

      Καμία παρακολούθηση των συνομιλιών μας

<!–Bonus πωλήσεων με αντικειμενικά κριτήρια

Για όσο διάστημα δεν υπάρχει σωματείο, ο καθένας μπορεί να απευθύνεται στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.)- ανεξάρτητη αρχή που διερευνά παραβάσεις στην εργασία (τηλ. 2310 521-373, 2310 531-301)

 

Πρωτοβουλία έκτακτων εργαζόμενων στον Ο.Τ.Ε.

2.

Την Τετάρτη 13/8 σύμφωνα με κάλεσμα που είχε προηγηθεί , εργαζόμενοι των τμημάτων telemarketing και 11888 συναντηθήκαμε με τον συγκροτηματάρχη κ. Καλογερόπουλο και τον προϊστάμενο του τμήματός μας κ.Κακαλιάντη. Τέθηκαν διάφορα ζητήματα τα οποία στην πλειοψηφία τους αφορούσαν:

>Την παροχή φοιτητικών και κανονικών αδειών χωρίς διακρίσεις και χωρίς η έγκριση τους να εξαρτάται από τις προσωπικές συμπάθειες και αντιπάθειες. Εξάλλου, εφόσον η σύμβαση απευθύνεται αποκλειστικά σε φοιτητές το δικαίωμα σε φοιτητικές άδειες (εκτός από τις κανονικές) να ισχύει ισότιμα για όλους. Τελικά, μας διαβεβαίωσαν ότι θα πρωτοκολούνται όλες οι αιτήσεις άδειας. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποια αίτηση απορριφθεί, αυτό θα πρέπει να γίνει εγγράφως και με πλήρη αιτιολόγηση, αλλιώς υπάρχει η δυνατότητα προσφυγής στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας.

>Την πρόσφατη απόφαση του ΤΑΠ-ΟΤΕ να επιβαρύνονται οι νεοπροσληφθέντες με δικά τους έξοδα για τις ιατρικές εξετάσεις ενώ θα μπορούσαν , όπως ίσχυε και παλαιότερα, να εξετάζονται από γιατρούς που καλύπτει η ασφάλισή τους.

>Το ζήτημα της εντατικοποίησης του 11888, δεν είναι τυχαίο που πολλοί συνάδελφοι από άλλα τμήματα απειλούνται με «δυσμενή» μετάθεση στο τμήμα μας. Καθώς, το τμήμα μας είναι διαρκούς «πυρράς» (συνεχείς εισερχόμενες» κλήσεις) ένα ακόμα αίτημα μας ήταν το σπάσιμο του διαλείμματος σε δύο με διάρκεια δέκα λεπτών το καθένα. Επίσης, ένας τρόπος που προτάθηκε για την αποσυμφόρηση της αναμονής των κλήσεων και ταυτόχρονα την ελάττωση του φόρτου εργασίας ήταν η πρόσληψη επιπλέον εργαζομένων στο τμήμα.

>Το αυστηρό και αγχωτικό ωράριο έναρξης της εργασίας. Ζητήθηκε σε έκτακτες περιπτώσεις η δυνατότητα αναπλήρωσης μιας πιθανής ολιγόλεπτης αργοπορίας στο τέλος του ωραρίου ή σε κάποια άλλη χρονική στιγμή.

> Την απλήρωτη εργασία κατά τη διάρκεια της εκπάιδευσής μας. Παρόλο που η σύμβαση που υπογράψαμε αναφέρεται σε 10ημερη εκπάίδευση, δεν σημαίνει περιλαμβάνεται σε αυτό και η εξυπηρέτηση πελατών σε κανονικούς ρυθμούς εργασίας. Αυτό αποτελεί μια ξεκάθαρη μορφή απλήρωστης (μαύρης) εργασίας που εντέλει αποφέρει υπέρογκα ποσά στον ΟΤΕ. Καθώς όμως έχουμε δουλέψει κανονικά κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης μπορούμε να διεκδικήσουμε από κοινού αναδρομικά τα χρήματα που μας αναλογούν.

Αυτό ήταν μια πρώτη κίνηση γνωστοποίησης των προβλημάτων που βιώνουμε ως ελαστικοί εργαζόμενοι. Για να προχωρήσουμε όμως, στην αποτελεσματική προάσπιση των συλλογικών μας διεκδικήσεων είναι αναγκαία η σύσταση ενός πρωτοβάθμιου σωματείου συμβασιούχων εργαζομένων του ΟΤΕ  ( 11888 , telemarketing, 1242, 121, 134)

Καλούμε λοιπόν όλους τους εργαζόμενους του τμήματός μας ( 11888 )  στη συνάντηση που θα γίνει την Τετάρτη 27/8, 21:00 μαζί με άλλους συνάδελφους από τα υπόλοιπα τμήματα έξω από τον ΟΤΕ (είσοδος Καρόλου Ντηλ).

Εργαζόμενοι του ΟΤΕ

2 σχόλια

  1. μολις λιγες μερες μετα τις δηλωσεις βουρλουμη οτι δε χρειαζεται αλλη εθελουσια εξοδος αλλα στοχευμενες απολυσεις μη παραγωγικων εργαζομενων (και λιγους μηνες μετα τις δηλωσεις του διευθυνοντα συμβουλου της ντουτσε τελεκομ για κλεισημο τμηματων εξυπηρετησης πελατων του οτε), να σου και ερχεται η καταργηση των συγκεκριμενων ζωνων που εξηπηρετει καθε συγκεκριμενο τηλεφωνικο κεντρο του 11888, με το να πηγαινουν κλησεις απο παντου προς παντου. Αυτο σιγουρα απο αποψη (αμεσης) κερδοφοριας της επιχειρησης (οσο μπορω να το αντιληφθω) ειναι κατι παραλογο: Εμεις στη θεσσαλονικη δεν εχουμε ιδεα απο Αθηνα πχ, σιγουρα στο κολ σεντερ της αθηνας θα τους εξηπηρετουσαν καλυτερα. Τελος παντων και επειδη δε μου αρεσει να σκεφτομαι με βαση το τι ειναι κερδοφορο για τον οτε και τι οχι, οι κακες γλωσσες λενε οτι αυτο γινεται ωστε με βαση εναν ανταγωνισμο που θα μπουν τα τμηματα Αθηνας, Θεσσαλονικης και Πατρας μεταξυ τους, να δουν πιο ειναι πιο αποδοτικο ωστε να κλεισουν τα αλλα. Με βαση οσα εχουν ειπωθει και αναφερψ παραπανω, ενα τετοιο σεναριο δε μιαζει απιθανο, ισα ισα ειναι και το μονο λογικο.

    Και τα γραφω αυτα επειδη η σημερινη μερα στον οτε ηταν η δευτερη χειροτερη μεχρι τωρα (η πρωτη ηταν μια μερα που ειχαν καταληψη στην αθηνα κ παλι παιρναμε εμεις κλησεις απο εκει) και επειδη δεν ειμαι ο μονος που αισθανεται ετσι.


  2. Συναδέλφισσα κ εγώ!

    Teleagent στο telemarketing Αθηνών όμως!

    Σωστά τα λες!

    Δεν ξέρω τι γίνεται στη Θεσσαλονίκη, αλλά εδώ κάτω κάποια πράγματα, όλως παραδόξως, τα τηρούν με ευλάβεια!



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: